2013. január 21., hétfő

3-6hó Next H&M új koll. designer ruhák első kézből - Jelenlegi ára: 1 Ft


Első kézből kínálom kisfiam gyönyörű kinőtt holmijait. Megkíméltek, mondhatni újszerűek ( az alvósrugik és a bodyk használtabbak),  keveset voltak viselve, mivel óriás bébiként született. A ruhákat mind márkaboltban vettem külföldön, mivel sokat utazok a munkám miatt.
Aki tényleg igényes, megkímélt, friss divatnak megfelelő holmikat szeretne a babójának és fontos számára az is, hogy  csak egy baba viselte, számukra ajánlom ruhácskáinkat.  
Otthonunk füst és állatmentes !
Márkailag ezek Next, H&M, Lonsdale, Jasper Conran stb. a bodyk igényes magyar gyártók termékei ( én nem szeretem az angol boríték nyakú megoldást ... ), a harisnyák pedig német cuccok ..... ..... mind friss kollekciós darabok : ). Méretüket tekítve 0-3 és 3-6, 2-4 hós van beléjük írva, de én 68-as méretűnek mondom őket, magyarán 6 hónapos korig, sőt többsége tovább is hordható.
Érd Parkvárosban / Budaörsön átvehető személyesen, időnként a Blahán és XX. kerületben is vagy tudom postázni.
Most a bolti áruk töredéékért juthatsz hozzájuk, én 2 ruhát vettem annyiért, amennyibe most az egész csomag kerül !
 
Semmi nincs duplán fotózva !!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-02-11 08:52
. 3-6hó Next H&M új koll. designer ruhák első kézből - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése